HJÄLP! Spruta!

Igår var det riktigt skönt för vi slutade vid lunch :D Åt ändå innan för det var pizza, asgod!
Var ensam hemma sen vilket också var skönt, satt och väntade på idol och gjorde upp en liten skål med jordnötsringar till mig själv, HAHA.

Förresten är det efterträff på SBG nästa helg!<3

Idag vaknade jag sent, på en FREDAG! Vi är lediga hurraaa. Mitt i allt när jag var så där glad så kom mamma och bah Liv du ska få andra sprutan mot livmoderhalscancer. NEEEEJ! Man ska ta typ 3 och jag har redan tagit en och nu är det väl bara en kvar som jag ska ta i januari :S Åh den gjorde ont, bajs.
Mamma är sjuksköterska så hon ger vaccin hemma, rätt skönt faktiskt. Men det får man egentligen inte så hon gick över till grannen och frågade om vi kunde låna deras bil om jag var tvungen att åka till sjukhuset,
Jag bah VA!? Men det är ingen risk faktiskt, jag reagerar inte på det (y)

Vilka mer får en orolig känsla i magen när man hör ordet SPRUTA?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0