Idol

Idag börjar idol! Jag är glaad. Det bästa är auditions i början, sen blir det segt!
Hade jävligt roligt i skolan idag, lite synd också! Men inte bra att säga varför..
Och jag är ARG! Jag kan inte göra enter i inläggen! Helt stört! Nån annan som har varit med om det som kan säga vad som är problemet? Usch det blir inte snyggt utan:(
När jag kom hem var jag tvungen att åka till fiolen direkt. Fan vad trött jag blir på det alltså, man är jättetrött efter skolan för vi slutar jävla cphalv4! Och sen ska jag direkt iväg och ha skoj med franska Lena! Inte kul..
Mamma och jag dampa nyss. Hon kom in med ett sånt här plastpapper med bubblor som man kan smälla, det var gigantiskt! Haha men sen la jag mig på den men det funka inte så mamma skulle trampa på min mage och då fes jag! Haha höll på att garva ihjäl mig. Sen råka hon trampa på det så det small som fan och båda blev asrädda! Sen satte vi på nån jävla bachmusik som vi lyssnar på SOn, det enda som fanns på radion, och typ hoppa runt på det. Herre vad fult! Och kul haha kommer aldrig bli tråkigt med smällplast!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0