Imorgon

Har nyss packat klart och är redo för Rock for Moc imorn! :D
Åh vad jag längtar, ska äntligen få träffa alla er underbara, elr iaf de flesta. Asså jag är så glad för snart ska jag åka! Snart ser jag er! När jag kommer fram dit vi ska samlas och ser den första kommer jag typ börja gråta! Min stora familj, ååh! UNDERBART<3
Nu är det bara en enda lång skoldag att uthärda och sen STICKER JAG! Jag tycker också det är coolt att ni från Skinnsberg också kommer! Fast vi kommer från olika grupper.. KRIG! Nejdå men kul att rocka drogfritt tillsammans! xD Men nu ska jag ladda kameran, ja den stora feta ska med men vad har jag för val? Fina bilder på finfina personer! Jaja, imorn imorn imorn! GLÄDJE

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: Jaha,, ahh gör de du ;) Haha, de vra jag också förut ;)

2009-09-06 @ 21:43:21
URL: http://naah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0