Inga din fisk!

Today pratade jag med Eira om gymnasiet.. Jag tror nästan det får bli media jag väljer men man vet ju aldrig! Vi kollade på skolor och linjer och nyttigt skit, var asbra! Jag kan gå i Västerås också för media finns icke på brinell! :D

Efter det kom jag in mitt i klassens kaos där Inga styrde, fattade inte så mycket mer än att hon hade en väldigt dålig dag. Elr, ah, VARJE dag är en dålig dag om man frågar henne men ojojoj så hon var sur! :/

Jag ska laga pannokakko nu. Jag är väl för dukti! HAha fatta pannkakorna är uttjatade nu men dom ska härdas! Jag ska gö DUBBELSATS :O Moaaha


Google dom kan dom!

Kommentarer
Postat av: emma

svar: Haha, tack så mycket :)

2009-09-28 @ 16:45:33
URL: http://emmafelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0