Jobbigt ju

Idag var det seegt! Uuh jag tyckte verkligen det va hemskt ibland, jag vet inte varför men jag hatade den här dagen! Franskan var värst, jag orkar bara inte med det, det va bara ett jävla gnäll och jag vill inte ha nåt med det att göra.

Jag har fått nått bett eller nåt på undersidan av min handled och det har svullnat upp asmycket! Men det hände liksom igår och det gick inte ner över natten, det blrv typ värre! Det känns faktiskt som nå jäkla getingbett men vet inte alls va det är :S hoppas jag inte döööööööör!

Jag ska då egentligen plugga men det gör jag inte, som vanligt. Jag är så slö och jag tar inte tag i viktiga saker! Sen gör jag dom inte när mamma kommer hem heller för då blir hon rätt sur för att jag inte gjorde dom innan. Sen blir det typ panikplugg sista dan bara för att jag har skjutit upp det. Det är nog lätt att tro att jag pluggar mkt för jag får ganska bra resultat, men jag har nog väldigt lätt att lära in grejer, TUR liksom tycker jag! Annars skulle det nog sett ut lite annorlunda:)

Nu vet ni va jag måste göra, kul jag ska ha!

ΩDet där är ett ohm :) ...HAHAHAHAHAHAHAHA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0