Krasch

Idag var vi på centralskolan på morgonen för att ha idrott. Körde nån konstig kull lek som var typ stressande.. Men det är inte kul det roliga hände sen när vi skulle cykla till aspebo. Anne skjutsa mig och Jennifer skjutsa Ewe, elr hur det var. Iaf, Anne slutade trampa så då trampade jag i stället, haha det va så jävla FULT! Kändes som man åkte sån här tandemcykel eller va i en trampbåt! Sen körde vi på slutspörten i en redig fart och skulle parkera, men det var ju jag som trampa så det va jag som skulle bromsa. Men tänker man på det när man sitter på pakethållarn? heh inte jag iaf så anne fick typ panik när vi var nåra meter från väggen men jag reagera inte alls, vänta på att det skulle sakta ner men det gjorde inte det, då kom jag på att jag trampa så jag försökte bromsa men det gick inte så bra haha, men jag tänkte att det fanns handbromsar men det gjorde inte det! Så vi dundra rakt in i väggen i rätt hög fart. Jag klara mig, hoppa bara till lite men anne fick ont i röva hon.. inte bra. Sen garva vi typ ihjäl oss, jag efter ett tag eftersom jag  inte riktigt hade fattat vad som hade hänt HAHA! Men vi dog inte iaf vilket var bra, men det började regna, gud grät för vi va så dumma! Men regn är skönt, blev lite blöt sen men det säger man wtf till. Aja ska bromsa nästa gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0