Rock for Moc

Då var man hemma :)
Hade väldigt roligt där och det var hur kul som helst att träffa mina sköna SBGsaker igen! Var glad att vi var rätt många, och så träffa jag ju goa gamla skinnsbergare där också. Vi hade kul, och jag tyckte det var asroligt när sbgare och skinnsbergarna börja prata! Haha jag bah ooh, jag förenar två konfgrupper! Vem tillhörde jag? Det var lite konstigt. Men ja, tält och smuts och hela köret, det var najs! Efterfräff nästa! <3
Emilia och Alice<3 snyggingar!
Haha Alice är skådespelarn i the ring!
Jag tycker om henne <3
Jag tycker väldigt mycket om Emilia också<3
Finns det nåt sötare? Axel Thörn är fin och.. skörn? ;S<3
Coolingarna heter Johan och Eric! Lite kul närbild :D
Söta Gustaf!
Haha jag vet inte varför jag älskar bilden!
Cutiepies!
Johan avslutar proffsigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0