Sjuk

Har blitt lite sjuk jag :/ Var duktig och var med på tre lektioner i skolan på morgonen men sen orka jag inte mer. Värt att smitta alla också med nysattacker! Får se hur det blir imorgon, vill faktiskt till skolan nu och vara med på
SOlektionerna. Har ju läxförhör på fredag men det är typ som värsta proven! Fan Jan-Ole, måste du va så jobbiiiii?
Skulle väl annars vara skönt att slippa SO men nu är det 9:an och inget slarv, inte kuul!
Kan ingenting och tog inte hem boken idag, i'm dead, typ.

När jag kom hem från skolan hade jag ingen nyckel och kunde inte komma in i huset, fan tänkte jag då. Men det löste sig, gick och snatta nyckel hos Brandts (YYY) tur att hemnyckeln finns på fler ställen :D

Sitter och väntar på idol, fast det är ju om 2 timmar, hehe. Får väl översätta franskan så länge, har inte gjort det än. Härrä göd jag är rätt hopplös. Jag pluggar MINDRE än i 8:an, fast man har lovat sig själv att plugga arslet av sig!

Livet är hårt, även för blondiner :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0