Skolmästerskap

Jag har nyss haft mitt sista skolmästerskap och det är HÄRLIGT! Ååh va skönt asså! Jag tycker det är rätt jobbigt med sånna saker och all nervositet och sånt men nu är det klappat och klart. Det var iaf soligt väder idag! Solen firade 9Bs sista gång :D
Tog guld i längd vilket var väldigt skönt eftersom det va sista chansen, det var funny! Och sen (vilket förvånade mig som fan!) tog jag brons i kula och spjut!? Haha en ny upptäckt hos mig själv kan man säga :)

Bilder kommer! men dom är så fruktansväääert många så det kan ta sin lilla stund :)

PUSSAR PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: Diza

Nice :) Hur långt hoppade du då? :P

2009-09-18 @ 15:07:27
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0