Sundaggen

Okaj, sista dan. Haha det känns som ett lov men imorn börjar skuulan :/ Tycker inte om det, jag har inte så mycket emot skolan nu men det är ändå ingen hit att gå upp tidigt och sluta halv 4!

Heeh flabb med min lilla bror nu på morgonen, vi kan ha roligt tillsammans och asså när han är på humör.. det finns ingen roligare! Jag kan ligga på golvet och skratta i i typ flera år och han gör bara konstiga ljud eller grimaser eller ja, vad som helst! Han skulle va den perfekta skådespelaren men tror inte han är så inne på det. Sen kan han ju självklart vara den hemskaste personen jag vet när han är på det humöret men det är en annan sak ;)

cutie as :)
Miniatyrbilden slår nog alla rekord!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0