Bomber och granater

HÄÄJ skolan rullar på som fan :) Ska ha nåt kopparlundsprojekt och min grupp äger känner jag nu! Vi sitter inte bara där som 4 potatisar utan idéer, här snackar vi KREATIVITET :o projektet heter som rubriken. Nog om det om ni vill veta mer kom till den MF kulturnatten i V-ååååååååås.

Datorerna äger, mycket. ♥
Och brinells var tydligen svarta? Hade en bild klar som glas i huvvet att dom var gröna! Var väl ett skitigt glas..

Kollade nyss på fångarna på fortet och nej, så bra är det inte :/ bara kul när pengarna kommer, haha DEN delen glömmer man aldrig! Önskade verkligen att jag fick vara med i det när jag var liten, bara näva massa pengar, haha äckelunge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0