Försöker igen

Jaha nu blev det kul igen :) Ska börja skriva som vanligt. T.ex. idag var det första skoldagen på Kopparlundsgymnasiet. Åkte dit med Alec och Bianca, släppte av Bianca vid råby innan vi åkte vidare mot stan. Vår skola ligger ju nära där, det är bara att gå en liten bit. Haha såg lite fult ut när alla som skulle börja stod utanför och väntade, och typ glodde på varandra :)

När vi kom in bjöd dom på godis. Men jag tog inget, inte Alec heller, fan va stört kom jag på nu :/ Blev indelade i smågrupper först såklart kom vi inte i samma, i min var det rätt stelt men Alec hade väl pratat på som ingenting i sin grupp x) får väl hoppas jag också lär känna fler imorn.

Förresten, jag äger på att kolla buss och tågtider nu! :D

Näe nu ska jag se klarre på en film, skriver imöra. Haha ovant det låter..



THAT'S IIIT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0