So sick of sjukness

Har vart inaktiv som satan just när jag skulle börja skriva mycke igen xD

JAG HAAAATAR ATT VA SJUK! JAG HATAR DET SÅ FiertrUCK MYCKET :(

Men i onsdags åkte alla ettor till västeråsgården i Söderbärke, vette fan varför den heter så men men? Det var faktiskt askul och så. Fick göra en film med stillbilder, vi ska redigera det på måndag. Sen hade vi tävlingar och byggde ett läger med världens snyggaste ELDSTAD och allt! hahaha, sen vart det rundpingis och charader typ ett på natten. Hände massor det där var bara en del :)

Blev sjuk sista natten och är det fortfarande :/ Men är bara riktigt sjuk i max 2 dar sen vänder det. Nu är jag nästan frisk igen! Bra det för på måndag får vi våra awesome rocka fett damöb datorer! Visste inte ens att vi skulle få det. Och det är inte några skogsgröna små saker i storlek A5 som brinell lockade oss med, dom är större än min och typ bra och hela alltet! (med inbyggt spotify.. Alec som fattar hahahahah!) ;D ääh sorry brinells är säkert jättebra fan va jag trökarrrrrrrrrrr..

Oj vad jag älskar the Teddybears alltså oj vad jag tänker på det nu <3 har gjort det länge men inte riktigt fattat det,
det bara suger i min mage när jag hör vissa låtar jag fattar inte själv, glömmer nästan att jag är sjuk i nån minut. Ska inte säga vilka det är, det är säkert lite för mycket mobbat än det får vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0