Brandalarm :(

Fan va rädd jag blev! fyfan säger jag bara. Stod där och laga lite mat så drar brandalarmet igång, utan anledning. Visst det var väl lite os eller nå i luften men inte mer än det brukar vara? Äe fattar inte. Men fick lite panik, jag kunde ju inte stänga av det. Öppna dörren så det tjöt ut över hela jävla gatan haha lite pinsamt ju. Men gick ut så kom det en granne som fick hjälpa mig, hehe, så idag har jag lärt mig nåt nytt! (Y)

Sånt har man ju inte gjort hemma, inte jag iaf. Jobbigt när jag är helt själv här och så. Har ingen att fråga, bra att det finns 118 118! (skämt åsido..)

Har inte tid med det här nu måste arbeta med en finfin KÄLLA! ♥
Kunde inte ens åka till Amanda Lanerva Kanerva därför. Dö snälla.
Jag UUNDRAR om det finns nån finare än den där tjejen!
Svar Nej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0