Fetfredag

Min mage känns som en sockerbomb, har inte jag just skrivit en artikel om att man inte ska ge barnen söta saker i skolan? Cola till frukost, läsk och fika i skolan, ytterligare fika efter skolan + en jävla tårta.. var kom den ifrån? Säkert lärarnas rester eller nåt. Lite kul att eleverna också får ta del av det, annat var det ju i skinnsberg.. haha! Barnen skulle ut i snöstormen medan dom satt inne och åt bullar, typ. Men nu är det ÖVER, tänker försöka tänka tillbaka dit så lite som möjligt!

Amanda och jag har gjort slut.. :'(
trodde du älskade mig..

Ska till denna brud om nån timme, TAGGA IDOLFINAL!!!!!! ...fast ne. Haha har inte varit SÅ insatt dom senaste åren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0