Framgång! Frihet!

KLAR MED TIDNINGEN!
Framgång! Frihet! F.F!
=Emelie medan hon slår på en gitarr♥

Tack, då kan vi börja prata om nå annat :)
Vi som hade tänkt göra klart allting på ett kick på tisdagen, för att få ledigt på onsdagen. Det gick ju precis enligt planerna kan jag ju bara säga. Satt kvar i skolan denna onsdag till HALV 6 och gjorde klart layouten, sist var vi också. Ni fattar inte hur mycket pill det är med sånt där, allt måste ligga i perfekta linjer och blää! Sen ska det exporteras och skit efter och allt vad det ääääär! Ska aldrig, ALDRIG, ha sånt här som jobb. Och då tvivlar jag på att man får 5 veckor på sig, som vi har :) Men se på mig skulle inte jag prata om nåt annat?

Alla höll verkligen på att dö av hunger efter det så vi pallrade iväg till punktdonken, eller vasadonken, som vissa säger :) Me, Kanerva, Jenjen och KIVELÄ! Sen joina Simon och Joshe också. Skiten smakade underbart, (som vanligt?)
Nu sitter jag här och ska snart ner till tvättstugan hehehe he he. Måste tvätta lakan och handdukar om ni så gärna vill veta! Liiiiite typiskt mig att ta den senaste tvättiden, kl 21-23? Inte? Jo, tror så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0