Stures jul

Eller julrocken på Sture (=ungdomsgården till alla efterblivna v-åsare!).
Banden var ju bra, det brukar dom vara men så kul är det ju inte. Bara najs att träffa folk man inte träffat på evigheter, ändå är det segt. Men man ska vara glad varje gång det händer något! Och kände ju ändå en liten skyldighet att gå dit eftersom jag gjorde affischerna.. haha. Pappas skrivare fuckade upp dom, allt coolt grått blev lila. Men folk tyckte ändå dom blev bra, tack så miiickeeeet!
Klickaa

Har också bytt basgrupper i skolan, förväntade mig ingenting eftersom det är omöjligt att ha tur i sånt, förutom första bg44444444 såklart! Basgruppen, visst det är helt okej men klasshalvorna!?? Tror det gick under min förväntan faktiskt, vilket var 0. Vet ju inte alla som är med, var inte där och hörde. Men om man skriver att det är VIKTIGT att vara i samma 30personers grupp som en annan, ska det vara så svårt att fixa det då? 30 jävla personer! Känner att dom bara vill jävlas, precis som vädret. Tåget 30 min försenat + väntan på annat tåg 10 minuter. Missar såklart bussen från köping så måste vänta där en timme extra för att SEN få åka en timme till hem. Hur glad blir inte alla som läser det här nu? Haha inte depp alls.....

MEN NU RYCKER VI UPP OSS MED LITE GROTESCO PÅ SVT PLAYYY!♥

Kommentarer
Postat av: YLva

Himla fin affisch!

2011-01-05 @ 20:12:08
Postat av: Jenny

älskar att du uppdaterar så ofta <3

2011-01-07 @ 06:31:33
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0