Allram Eest

Skulle julhandlat med Lisa fisa från sköna skinnsberg i lördags, men det blev inge med det :) Tänker låta henne och Engström våldgästa mig på jullovet i stället! Tänkte i alla fall fullfölja mina planer så jag åkte in till stan by myself och shoppade SÖNDEERRR! Nej men jag hittade väl en del :) man har ju ett tag till på sig att slösa pengar på andra... haha nerå det är ju kul! Ringde lillebror ett tag för att fråga lite grejer *hemligt hihihii...!* Hahaha han bah GISSA vart jag är nu! Så höjde han musiken han lyssnade på och det var mormors söta (halvt förskräckliga) jullåtar vi alltid lyssnar på när vi bakar pepparkakor hos henne :D Jävla svikare jag är egentligen.. första gången jag inte är med, diss på dom och låter Jon baka allt själv! Men vi får se det positiva i det hela och tänka oss hur det skulle gått om det var JAG som bakade allt själv.. :)

Jäkla chillhelg det blev ändå, skulle egentligen åkt till amandus på lördagen men det vart inte heller nåt. Haha alla mina planer bara fräter sönder.. Jenny kom på kvällen sen fick vi sällskap av lucas å ståhl, dom ville inte vara hos olof för det var lan.... -.- haha måste vara världens mest deprimerande ord! Sen blev folket trötta och däckade här, kom ut från badrummet och bah, ahopp! Jenny stack på morgonen, mamma tvingade mig att ta en promenad och sen garvade jag och flummligan sönder åt Allram Eest innan dom åkte till Kolbäck för att lussevaka till julshowen imorgon :)
Hejdå

HAHAHAHAHAA FAN VAD JAG SAKNAR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0