BG 4

Sista basgruppshandledningen i fredags! Nu finns vi no more. Var riktigt sorgligt faktiskt, har haft så jävla kul med er och allt har gått så braaaaaaa! BG 4 ftw♥ har aldrig tur med grupper och så, hamnar alltid med udda saker jag aldrig snackar med. Det här var första gången haha, aldrig igen liksom! Men vi har en plan, en hemsk idé, you'll see! Eller nej det är precis det ni inte kommer, he he he he he... Daniel... xD
ni e best
hahaha, stå på händer..

Hängde med några skjutbanegatan-homies sen, a.k.a Jonathan och Lucas. Haha blir så när man bor 100 meter ifrån varandra, så jävla mycket bättre än att sitta här och stirra ut på hundägare och "gyllene saxen". Så sjukt vackert namn på en frissa.. Skönt att det är jag och halva 3an som bor här, haha jag må vara mobbad men jag behöver inte ha tråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0