Duust in the wiind

Kära dagbok<3 , heh

Kom hem idag helt slut! Är det typ rättvist att ha en timme fysik sista timmen på en fredag? Min hjärna tkr nog inte om det, kunde inte ta in nåt om spänning och strömstyrka iaf!  Så är det alltid, tänker att neejmen jag lär mig dethär själv sen. Alltså natten innan provet. Sen när man kanske fattar lite så har hon ju redan gått igenom allt så då har man missat det också. Mrs "en, två, tre, fyr, fem. Newton." (ewe gets it,) Går liiite för fort fram, o det är inte bara nu.

För att vila upp min stackare te kropp STUUUPA jag i sängen och satte på min, aa jag kan nog säga favoritlåt :) Dust in the wind med Kansas♥ Brukade höra den när jag var liten sen glömde jag bort den, men sen kom spotify! haha.
Finaste jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0