Godnatt

Ska dra mig till sängs nu tänkte jag :) Är troligen helt ensam om det, liksom hur onormal får man bli!? :O haha,, Har gjort klart och låst mina gymnsieval nu, alla bah men guud va tiidigt men om jag är säker så varför vänta? Har papprerna underskrivna och allt, skönt att få det gjort! Om man är det minsta osäker ska man ju absolut vänta lite men jag ändrar mig SÄKERLIGEN inte ;o

Har så förbannat ont i höften för imorse väntade jag på min sega bror helt i onödan så jag fick gå powerwalk i 17826523367293 km i timmen till skolan! :/ det enda mamma har att säga om det är Du rör dig alldeles för lite och din kropp i din ålder ska inte få ont av en sån promenad! Typ som om jag hade tagit en liten trevlig sväng till nån park och fått ASONT efter det? Jag drog ju fan höften ur led! Hört talas om träningsverk, MAMMA? Ska alltid vända allt jag säger emot mig :( planerar att ge na samma medecin! -orka-


→♥←



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0