Heluu

Skolan har börjat, who knew!?

Klippte ihop en innebandyfilm:
http://www.youtube.com/watch?v=rhhzNnjoiDU
ni vet ..

Svt var i vår skola och filmade, en 9:a är typ en av dom sämsta i sverige, det var rätt kul men lite synd att dom kommer och härjar nu när skolan nyss har börjat bättra sig, elr iaf försökt;) Coolt att va med i rapport iaf, HAHA! jag lyckades hålla mig undan från den 2 m långa kameran :s

"Genom dina ögon" av stephenie meyer, måste bara säga att LÄS DEN! I början va den seg och jag ba ääh typ kommer inte upp till twilightböckerna men HALLÅ! 100384040 ggr mer spännande än nån av dom andra böckerna (tycker jarå). sickness , jag älskar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0