Nämän titta, jag lever

Livet flyter inte sådär jääättebra just nu..

Var borta från skolan hela förra veckan, någon lät mig inte ha min kroppstemperatur under 38, tack :)

Efter den där trevliga veckan som mest innehöll HOSTANDE, alvedon som mat, värdelös hostmedecin som efterrätt, ton med vatten och en helt utslagen jag. Släpade mamma mig till läkarstation eftersom jag inte va nå bättre efter 8 dar av feber. Visar sig att, hurra! Liv har efter veckan som gått belönats med lunginflammation!

Fick ett penicillin, flytande, kan inte svälja tabletter.. F R U K T A N S V Ä R T sjukt jävla äckligt är det enda jag kan säga, men jag har lärt mig svälja det eftersom jag måste ta det 3 ggr per dag (Y). Hur kan så lite kännas så mycket?! Meen utan drickyogurt skulle jag va förlorad :)

Har svalt skiten i 3 dar nu och det måste nog hjälpa rätt bra. Har faktiskt ingen feber längre och kolla, jag kan skriva på datan! Jag har inte tappat mina värdefulla kunskaper under mitt liv i koma! Tror jag börjar få öroninflammation också men HEY bring it on! Det kan aldrig bli för mycket!

Vet att när du läste det här made your day. Liksom hallå, jag är inget svältande barn på Haiti! Men jag talar bara om att jag inte är död elr nåt, även fast det var precis så det kändes för nåra dar sen ;) Nu ska jag nog gå och hosta upp min magsäck.. häj!

(OCH DET HÄR ÄR MITT 200 INLÄGG, DET FIRAR JAG MED INGENTING, puss)

Kommentarer
Postat av: ewelina

Saknat dig så sjukt mkt i skolan LIV! :D<3

se till att komma till måndag för då kommer säkert jag också :D

Puss och KRYA på det :)

vet du när jag oh mamma åkte till ica körde vi på en fågel.. Men vi glöömde att begrave den :D hahah

2010-01-28 @ 18:58:47
URL: http://ewelinawestman.devote.se/
Postat av: Alva

Krya på dig! :D <3

2010-01-29 @ 15:14:37
URL: http://eviltwins.blogg.se/
Postat av: Diza

Jag har frågestund på min blogg!

Kika gärna in och ställ en fråga, det skulle vara jättekul :)



2010-02-05 @ 15:50:02
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0