Trädgårdstomten<3

I all snöyra har bloggandet glömts bort! OJDÅ! Okej jag har kanske varit ute på riktigt tre gånger på hela lovet, men åkt skidor 3 km två av gångerna och det var jobbigt och jag fick ordeentligt med frisk luft så jag klarar mig nog veckan ut :) knappt att jag själv fatta nåt av dedär. ..

Haha funny story, igår var jag förbannad på allt och hade en sån där äcklig gå och dö tyngd i hjärtat, ehm, och jag typ stirrar in i mörkret och snön och bah "vad är livet?" Och tänker att jag inte alls får svar på det, och sen hur hemskt livet är, helt fel! Sen bläddrar jag igenom en SOLOtidning och ser bara; ETT MÅSTE I GARDEROBEN! INSPIRERAS AV JESSICA SIMPSON! VÅRA HOTTIES 2010! Då får jag typ damp och pekar fuckyou åt tidningen. Brukar ju annars tycka det är kul att läsa såna tidningar, varför skulla jag annars köpa dom? Och med dåliga tankar kommer bara mer och mer dåliga tankar och till sist har man bara tyngt ner sig själv med allt dåligt man kan komma på. Livets Fina Stunder<3

Sen nu sitter jag och mår toppen och igår var jag självmordsbenägen (halvt sant). Antingen har jag diagnosen Varning allvarligt psykiskt störd eller så känner alla såhär nån gång. Vad vet jag? inte så mkt. Och det beror inte på nåra jävla hormonsvängningar vafan jag har vart sånhär sen alltid. När jag var liten tror jag att jag tänkte i ett annat tankesystem elr nåt för jag tänkte verkligen inte som dom andra, har i hela mitt liv fattat lägen och situationer, i lågstadiet gick jag inte på några töntiga bortförklaringar från kompisar eller liknande men vem bryr sig? inte jag! Man tänker på olika nivåer och ser livet från olika håll, och tacka fan för det! Ingen aning vad jag ens försökte förklara från början :)

Förlåt för dina bortkastade minuter om du läste
och för min fina rubrik som kommer från en idol i
Amelie från Montmartre, hahahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0