Är man stor nu?

Sorry for bad uppdatering men vart lite busy ni veeeeeet..
Har flyttat nu, in i den liiiilla lägenheten :) seriöst den är SÅ liten! Men det passar mig bra, söt som fan är den i alla fall, nu när jag fått in möbler och GREJS. Såå japp, nu är jag helt ensam och övergiven :) ÄNTLIGEN!!.. haha nja. Lite stört. Hemma vill jag bara vara själv och typ bor i mitt rum och vid datan, hatar när nån stör också hehe. Men nu när jag verkligen BOR i mitt rum och ingen i världen kan störa mig (typ), vet jag inte vad jag ska göra :/ blev ju helt rastlös nyss, fastän datorn - allt jag behöver - stod här bedvid mig.

Har gått över nu tror jag. Vad kan det ha varit? Lite panik? haha töntigt.. Tänker plugga mer matte, har gjort det ett tag nu, SJÄLV! Duktigt!! :D Min mobil var tydligen fixad och lagad nu också ♥ Det är en liten anledning till att jag inte bloggar så mycket, vill inte göra det utan bilder ju! :)
Men här kommer iaf lite finfina bilder på min finfina vän J to the enny!..

ögongodis.






hahah naw gulligull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0