Mille and Alice

Har spenderat tre dagar i Stockholm med två PUSSGURKOR! ♥ a.k.a Emilia och Alice :)
Har gjort det ena och det andra.. Kollat film, shoppat, kollat BIO, Himlen är oskyldigt blå. Jättebra faktiskt! vi gillar den där Skarsgård ;) haha bara myyst! känner mig bara lugn med er och allt är trevlans!

Fick sorgligt nog sätta mig på tåget till västerås två dagar tidigare, :/ men det behövdes med. HAHA satte mig bara på nån random plats, vilket är riskabelt med tanke på att nån kan ha bokat den. Men tur hade jag! ÄGPLATS! Killen framför mig fick ställa sig upp redan vid Sundbyberg, tjejen brevid mig fick gå vid Bålsta men JAG fick sitta hur skönt som helst ända till Enköping :D haha och sen var det ju jättekort kvar fram till v-ås. Sen hade ju jag varit så smart att radera alla mina sms och kom på sen att jag hade haft min tågbiljett där :) men det löste sig.. pappa och jag tog donken på väg hem och nu sitter jag här. Får se hur det blir resten av lovet! puuuuss!

Oj förstår verkligen att ni vill veta alla smaskiga detaljer om min tågresa hem.. bra jag känner mig!
hur som helst,  :)
älskar er <3
aw, puss på det dära. var SÅHÄR nära igen att hoppa på tåget till skarpnäck x)
skulle vart en finfin diss :) men var ju faktiskt där förra året, får duga.
SÅ HIMLA FINA! :D haha tjatade hela tiden att jag ville ta kort vid tornet ;)
och vet inte varför den roterades rätt helt plötsligt?
den där gud kunde inte vända sånna skönheter fel ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0