VÄX! ..huset

JAPP jag och Alec bestämde oss för att dra på en nordisk gårdsbandsfestival (hahahaha jag kom fan på vad det hette!) Bara för att göra nåt liksom :) nu är ju busskort så gulliga att man bara kan använda dom 2 ggr per dag, så vi kunde inte åka till mig emellan skolan och festivalen eftersom vi var tvungna att spara dom till hemfärden. Så vi hade lattjo i fyra jävla timmar på stan som var iskall. Lite kul men också lite bajs :/ Asså längtar som satan till dom uppfinner teleportering! Gör inte ni det? 

Kostade 50 kr också, men vad gör det så rik som jag är?? haha, men det var lugnt fick ju komma in i värmen! En anledning till att jag fick för mig att gå på en heavy metal konsert med feta moshpitar längst fram... ..okej det finns ingen riktig anledning, det skulle det aldrig göra. Men ville se hur bra David i min klass var på trummor :) och, han var bra. 

Träffade skbg folk också! NAAAÄIS på det och puss på Julia :) Sen träffa jag på Matilda min braiga f.d klasskompis, och KUL VARE fast det varade i cirkus 2 minuter. Aaah måste träffas mer du är väldigt bäst ;)

 
Kul att det var den enda bilden jag tog.. hon till vänster är söt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0