Detta är en vändpunkt i mitt liv..

Något historiskt har hänt. Något jag aldrig trodde skulle hända. Tankar flyger omkring i min hjärna, omöjligt att samla dom. Vem är jag? Hur hände det här? Vart är världen på väg? Min världsbild har rubbats, hittar inte ut. Allt är upp och ner, hur ska jag tolka? Hur ska jag reagera? Är så ovan, passar inte in, inte alls. Har aldrig gjort, är det mitt fel? Den största frågan är, kommer det hända igen? Hur blir det då? Jag undrar nu vem jag är menad att vara, hur jag ska uppfattas, vad jag ska tycka och hur jag ska leva. Allt ligger i framtiden. Är detta det samhälle jag känner och växt upp i? Är detta mitt hem? mitt land? BEFINNER JAG MIG JUST NU I SVERIGE?

Jag vet inte, har ingen aning. Hur ska jag rimligtvis kunna veta NÄR MITT NAMN 'LIV' FINNS MED I EN SAMLING NYCKELRINGAR MED OLIKA NAMN PÅ!??? ÄR JAG ÄNTLIGEN ACCEPTERAD I GRUPPEN MED SVENSKA NAMN? ÄR JAG VERKLIGEN EN VÄRDIG MEDBORGARE I DET LAND JAG ÄR FÖDD? Kommer aldrig glömma det här, det är ett minne för livet. Hur ska jag någonsin kunna beskriva vad det här betyder för mig? Tack så oerhört mycket. Tack Gallerix.


is this fo reeal?


:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0