Förlåwt

Whole world med Wayne Marshall, old old old. Men jag blev skitglad :D

Jusste, ehm, kolla rubriken för mitt dåliga uppdaterande..

Har kul i skolan, skönt hemma, SLAPPHELG ÄNTLIGEN! fast nej, har slitit med våra 2 fina (cred till mig) bilar. Dom ska säljas, buhuu. hahahaha skojar! Fu vad jag skiter i dom, den enda bilen jag har konnektat med är vår gamla kära Passat, Ragnar♥. åh önskar jag hade bild på dig. Du var en sån bil jag kunde utan och innan, ni vet en sån man helt träffsäkert bara kan tända lampan utan att treva, kan röra sig i den som om man fötts och växt upp där. Du hade en sån orginell färg. Svart-grå-blå-grön.. ALLA färger! Min lilla regnbåge, hoppas du hare bäst!

Jag är så jävla syk! Aaaahh VAKNA Liv! :/

Kul att jag tvingar mamma att köpa ostbågar till mig för att jag inte åt nåra i helgen, sen g.l.ö.m.m.e.r jag att äta dom :)

Det var min helg då säger vi, får väl bli måndagsmys imorn. Efter skolan, puss på den :)

Och puss på oss
C to the doubble O to the L to the A :D
HAhaha hheheh Simon är den töntigaste jag vet :) varsego
kolla vad GRÖN jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0