EFTERTRÄFF

:D:D:D:D:D:D EFTERTRÄFF PÅ FREDAG :D:D:D:D:D:D

Å mitt lilla älskade Sundborn. Hur fan kan du sprida så mycket glädje som du gör? Ooöj vad fint det där lät nu då men det är saaant! Haha om man saknar så många människor samtidigt blir man ju 100 ggr så glad när man väl ser alla igen? Det är ju så :)

Det stora +et är att jag får se nästan alla igen. Det stora -et är att jag just träffar NÄSTAN alla, men några saknas :/ eller ah ganska många faktiskt. Men ska ta vara på dom som är där ÄLSKLINGAR Åå PUSSIGULL! Fast vet inte vem jag ska dampa med, Erik har blivit utlänning och Felix är dum som vanligt, lata jävel.. Inte ens Jesper är där! Haha hur går det där borta i USA? ska ta å läsa hans blogg nu tror jag..

Men alla finafinafina tjejer och killar = bästavänner är där och dom små konfirmanderna kommer det ju krylla av! Hedrade er idag genom att bära den LÄTT snyggaste tröjan på hela skolan:
Hatar att åka buss när dom har tagit sönder ACgrejen så att man inte kan stänga av :( blir så kall av den! Men det blev snabbt fixat :)


hihi fan alla kollade snett när dom klev på bussen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0