Flytt?

Aaaa.. så äre. Jag ska flytta till F-ing V-åååås! :D såg att jag nämde det nånstans förut och kom på att jag inte har berättat det, alla vet inte.

Min familjs kompisar, (haha varför är det alltid så komplicerat när man ska förklara sånt?), har en son som inte ska bo i lägenheten på ett tag, och då var det ju helt perfekt att jag behövde en. Det är en liten etta, men asmysig och jag är ju bara en person så, BRA!

Så himla skönt att inte behöva gå upp kl 6 på morgonen, och ännu värre typ vid kl 5 när man ska åka buss/tåg! Är ju, som många vet, inte alls en morgonmänniska, inte över huvud taget. Det finns inte det minsta spår av morgonpigghet hos mig.. :( jäääääääääkligt, väääldigt jobbigt ibland! Men skyll allt på den jag fått allting av: PAPPSEN :@ nerå..♥

kul Kul KUUL! i livet Just NUU!


matildaa :)

Hjorth..

Caroline & JOSHUAAA

KG<3

Kommentarer
Postat av: mille

VAA SKA DU FLYTTA!? Vad kul för dig! du ska veta vad jag saknar dig!!!! <3

2010-09-08 @ 23:50:08
URL: http://emiliaaan.blogg.se/
Postat av: matilda

WHAAAAAAT?? ska du bo själv i en lägenhet i västerås? vart i västerås??

2010-09-11 @ 12:55:56
URL: http://inteminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0