Förvirrad

Jävlar vilket tempo det var nu på eftermiddagen! Om det krånglade lite för en själv på datakunskapen kom man typ 100 steg efter. Jag satt nästan och skakade av panik, blev så extremt frustrerad. Haha sen fick jag för mig att vi skulle göra samma sak hemma själv och då blev det fan för mycket, var helt förvirrad resten av dagen vad vi än skulle göra x) funnyyyy. Men kul att vi gör nåt annat än projektgrejen iaf.

Jag döör. Matilda (som är helt rätt i huvve, så himla bra på alla sätt) ska byta skooola och jag viiiill inte! Liksom varför inte nån av dom andra 65?! x) haha så himla typiskt. Men man ska göra som man vill, även fast jag tycker det är tråkigt♥
söt

Kommentarer
Postat av: matilda

sötnos! du får väl följa med på tacokväll nån gång så vi kan fortsätta träffas :D

fast det är klart, det är ju inte samma sak som att gå i samma klass :(

2010-09-07 @ 22:14:46
URL: http://inteminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0