Jenny och Kenny sitter i ett träd

Kommer hem så jävla sent så uppdatering är inte min högsta prioritering (HAHA DET RIMMAR!!) :) Men försöööker!

Skönaste idrottslärarn! haha innan tyckte jag hon var lite hård bara, men hon berättade typ om sitt liv och hon har inte lite att komma med säger jag bara! :D skulle också göra ett test och räcka upp handen om man tyckte man hade en bra vardagsmotion :) min hand förblev slappt hängande.

Jenny är söt. Ska dra på bio med henne imorn, och sen blir det matemosaikmatik hos henne :) Hela köööret!

Var och fikade med ett par snyggingar nån dag förut.. vilken dag kommer jag inte ihåg men hur stor roll spelar det när jag åt det här??♥ hahaha
LIINN! och livet enligt Malliz, haha ;) lite flummkort kanske :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

WOHO! ett inlägg guuud så kul att läsa om.... MIG:D!!!

hihiiihihihi

2010-09-29 @ 23:35:01
URL: http://jennygranholm.blogg.se/
Postat av: Jenny

btw... LIIIIIIIIV!!!



äru död?



hehehe.....

2010-09-29 @ 23:35:36
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0