Fredag

Helt glömt bort att blogga tyyyp. Haft en okej vecka iaf, åkte till jenny med lucas igår och sov där. såg en igelkott!!! Så jävla söt, älskar dom. ser dom ju typ aldrig så när jag väl gör det blir jag så glad! haha.. ..


Snart helt klar med våran projektfilm också, här spelar vi in lite ljud :D

Snart ska jag göra mig klar sen åka till amanda (i mitten där uppe btw), för hon har ju fyllt arton som sagt! Blir nog kuwl, hoppas på tårta och fiskdamm! Kom på idag att jag fyller år om bara en vecka!? en vecka är ju ingenting,  ååe är inte beredd på att bli 17 :/

Meen imorn är det ju valborg igen! den kommer ju faktiskt varje år. går så himla snabbt tiden, kommer exakt ihåg vad jag gjorde förra året.
tehe
me and sanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0