Grillkorv

Käftn full med aska och hela jag stinker rök. Kommer få lungcancer efter denna ovanligt roliga dag i skbg känner jag. Först skulle jag och ewelina gå upp och grilla med b-rudarna bianca och katri, men vi hann bara till byn så träffa vi dom. vi var tydligen för sega haha. blev typ gruppsamling där ett tag folk kom från alla håll, hann snacka lite med alec och grapparna också. Bianca, ewe och jag på en cykel ner till reningsverket, gick hela strandpromenaden åt fel håll i jakten på en grillplats. fanns ingen, så vi gick tillbaka till en liten udde som finns nedanför mig ungefär. där tamejfan blev det att grilla korv, icas finaste bra där ewe! satt där ett bra tag sen kom emil och kp också. Hade en riktig liten lägereld där med gitarrsång och allt, haha fula.. men kul vare!

tåget skinnsberg ;)
posarn
blir gott å grilla!
biancas tomato :*

kungarna. klaaaaart jag har en video också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0