Hos Joel

Tjatja.. vaknade sent idag, som vanligt. Mormor kom och åt lunch med oss, påsken fortsatte lite till tydligen. Jag och pappa åkte till frico och övningskörde, börjar bli trött på den där parkeringen nu haha, vill ju ut på vägarna. Pappa skjutsade mig till konsum där jag mötte joel och alec, katri också. Vi köpte det vi tänkte grilla och begav oss mot joel. sen kom gabbe också som blev dj master, han åt inget.

Efteråt spårade det väl ut mer eller mindre, men höll sig riktigt lugnt ibland. som när alec sjöng lite visor för oss :) hade med mig typ världens äckligaste godis som vi proppade i oss ändå! inte kul efter, fyfan ska aldrig mer äta godis. där ljög jag.

vi gillar olika

sammanfattning av 100 videor. innehåller ludde som spyr godiskulor, värt att se! lovar

var så in i helvete dött när jag gick hem att jag var tvungen att dela den upplevelsen på nåt sätt. I'm legend nu, vet hur han känner det :) tönt jag är, men det var inte så trevligt där i mörkret alldeles ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0