Humlor & gungor

Long time no see.
Påsklovet rullar på niceor. I måndags åkte jag hem till lucas mormor för han skulle passa deras katt, dagen efter drog vi hem igen och han börja fixa inför sin hajk. han och några till ska ge sig av uti skogen och vandra. Sagan om ringen, koolt :) hoppas bara han överlever annars blir jag inte glad.
väntan på bussN till kattvakten


Igår var jag med min vän amanda lanerva och det var mycket skoj! Såg på kulig film hemma hos henne sen följde hon med mig tillbaka, där såg vi på halva Järnjätten och åt bj, typ. Imorse drog hon tidigt för hon var sjuk, stackarn. Krya gulliott! ♥
kan vara världens sötaste, hahahaaaaaaaa


Och sen till denna dag. sov ett bra tag, sa hejdå till hajkarn sen kom mamma och hämtade mig vid 4. satt i bilen de 40 minutrarna det tar att åka till mitt hemland, (gäller endast bil!). När jag väntade på henne gick jag runt bland träden och killade time genom att gunga och försöka ta kort på en humla som inte ville sitta still. med fint väder och musik i öronen var det ändå helt okejiot!

Kyle Andrews – Sushi
lalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0