It's fucking done

Johansson. Ett släkte som har för vana att skjuta upp saker, inte ta tag i saker och framförallt... glömma bort saker! Har idag satt upp en hylla och två tavlor som legat och ruttnat sen i julas. Vi är fan bäst pappa, bra det går för oss. Snyggast, bäst, vackrast. Jävla mupp♥

det ser snett ut men det äre faaan inte!
kolla hammarn på bordet, snart blir vi med i roomservice!

Idag ledde joshua ner mig för en trapp via mobilen, sen när jag kom ner kastade han en basketboll på mig och sprang till en annan trappa. Uppför den och in i nåt backstagerum. Där satt min grupp och skulle kolla på film, haha snacka om utstötta eller? Sluta va så FULA! loveya.

hata slutet på filmen men älska ungen! usch va söt den va, dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0