Känn dig fri fan

Och nu är det freeeedag.... Låten är på varje fredagars dag nu för tiden hemma hos Liv. Den är brå, får mig att tänka på att det är fredag :) blir glad då!

Panetoz – Känn dig fri

Skulle åkt hem till skinkan idag men neeeheeej då! Talade med mina idoler, förebilder och andra hälftar, så kallade föräldrar och dom gick med på en till helg i staden. GLAD. Ska ändå dit på måndag för ett efterlängtat tandläkarbesök.. omg undrar hur många gånger jag var ironisk i detta inlägg. Men är det 1 april så.

I kväll ska jag till Jennsan♥ med annat folk, kul ju! Är fett pepp på helg bara för att jag låg hemma en dag, haha ooej.
HEJDÅ FOR THE LULZ LIKSOM! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0