Longboard

Haft en trevlans kväll ute på gatorna med ewelinho. Åkte på hennes longboard och allt, jävlar där gick det undan! Kollade lite i fagerstaposten också, för kul. Största nyheten är när plogbilen har kommit åt en lyktstolpe och gjort den sne. Hittade lite roliga bilder på riktigt konstiga människor vi stött på i våra dar, dom flesta lärare.. roligare brud är svår att hitta, garv garv♥

Jon och pappa kom hem idag från england, hade köpt lite godis till mig så jag var nöjd :) ääerå men det är ju kul att vissa här får åka utomlands, men dom kollade bara på fotbollsmatch så kanske lika bra att jag stannade hemma.

omg lurig..!

fick INTE lägga ut den på facebook så den kommer här :)

Kommentarer
Postat av: ewelina

Den var inte så farlig som jag trodde haha ;D

2011-04-18 @ 11:03:44
URL: http://BEBBO.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0