Så kan det va

Gick ner till källaren och sitter för mig själv. Päronen hyrde film på tvn, en av dom sämsta filmerna jag sett, blir alltid så när dom ska välja film spontant, uää. Har tråkigt, försökte säga det till mamma på ett fint sätt men det gick väl inte så bra. Dom tar det som att jag tycker påsklovet bara varit kasst här, det sa jag inte! snälla. blir bara väldigt långdraget här borta. Visst jag bodde här 24/7 förut men då visste jag ju inte annat. Saknar folk, känns drygt när dom gör saker och jag sitter fast här, typ. Men jag ska ha lite grillning med ett par grappar imorn så blir roligare då får man hoppas!

Min mormor var söt som vanligt, och fick en chokladhare av na också. Mycket bättre än allt äckligt godis som kommer i vanliga påskägg, mycket intressant känner jag hääääääär..

monstret jag körde runt med. fan va mindfuck det va med växling och sånt i början men sen gick det fiint!
kul jag hade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0