Snabbt, stabilt & jättebra

Inte skrivit sen i fredags I believe.. Då hade jag iaf roligt, var hos lucas med några andra och på äventyr med amanda, bad girls eller. Slappade hela lördagen med lite buger king på kvällen, omg dog. Inte ätit det på typ hela det här året. sen film på söndagen "Taken", lurig film..

kolla biceps.. :o

Åkte hem (skbg) på måndagen för att gå till tandläkarn. Tog cirkus 5 min. Röntga och räkna tänderna, klar! ses om två år. Kom på att mina årliga blommor som kommer upp först i rabatten kanske var där, och sprang ut och kolla. Där var dom! Gillar dom för att det är vårtecken f t w ♥ övningskörde på kvällen med pappa för andra gången, går bra ju. Frico se upp!


scary stalker?

Den här dagen har bestått av att vika japanska och amerikanska flygplan, och klädsim på idrotten. Sjukt jobbigt, vill inte ramla i nån riktig sjö med kläderna på säger jag bara. Såg en hare på vägen dit, höjdpunkten of the day!
Långt inlägg jag vet.

söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0