Syskon af Johansson

Hämtade min bror på tåget igår vid 12. Barnvakt på g! Tog en glass på donken sen bussen hem till mig, kollade på despicable me och åt kakor. Jenny kom lite senare och vi delade på en ibbespizza innan vi sprang till bussen. Skulle till stan och se på I'm number four, han jag, jenny och kajsa som vi mötte där. Bussarna går ju så segt på helgerna och jag tog för givet att dom slutat gå från min busshållplats. Så vi var tvungna att stressa till en annan nån km bort, kom på när vi kommit fram att dom inte alls slutat gå från min, hade redan suttit på den om jag kommit ihåg. Ibland går det för fort så hjärnan inte hänger med.

Filmen var bättre än jag trodde den skulle va, faktiskt värd att se på bio. Musiken och skådespelarna gör ju typ allt så det gjorde den bra :) Efteråt gick vi till min skola, haha på en lördag.. men jon hade inte sett den och det var nån UKM festival där, som var slut när vi kom. Men vi tog en runda ändå, han tyckte den såg ut som en båt innuti.

Nyss var min familj här och hämtade honom, kul att träffas bara han och jag, inte ofta det händer. Peace & Lovebiljetten beställer dom hemma idag tror jag, glaaaaaaaaaaader! Ledig imorn troligen, mer glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0