Solsken till mig

Älskar vädret!
Slapp dag, hade lite matte där jag fick gå tidigt. Drog med skolan på nån innebandymatch för vårt skollag. Trodde det skulle vara som en cup men det var bara vår skola där, haha inte värt. Stackarna det stod lika i slutet, sen gör dom andra mål 23 sekunder innan matchen är slut..
sexi

Åkte till stan med jenny, joshe och elias. Alla köpte glass på donken, satt där ett tag sen drog killarna och in kom kajsa. Köpte mat den här gången och satt där i över en timme, snack snack. Satt en nice gubbe bredvid som brummade för sig själv, sjöng med i låtarna och tvättade händerna varannan minut.
Jenny och jag åkte hem till mig och handlade mat på ica. Fick med oss jordgubbar från Spanien och en fet marabou digestive. omg inte igår, smakade SOMMAR.
min lilla vän och fint väder :)
asså gott asså gott. det där är grädde med choklad i, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0