Luftkonditionering a.k.a. R2-D2

Äventyr i kolbäck igår med mina vänner amanda, jonte (hans crib) och rudolf som körde bilen. gjorde väl inge speciellt men när gör man det egentligen? såg två av dom sjukaste grejerna jag sett i hela mitt liv, båda befann sig på jontes rum. en stor air conditioner med svans som såg ut som r2-d2 i star wars, och en lamp-radio-väckarklocka som spelade fågelkvitter och tändes långsamt när man skulle vakna :P drog hem och åt ♥mat♥ och resten av chokladbollarna mandus och jag hade bakat innan. lite felaktiga men goda ändå...

Idag har det varit mordor över hela sverige och har inte haft lust med någonting. glott på "summerland" avsnitt efter avsnitt och kollat film; oliver och gänget och den lilla pandan. vuxenpoängen steg kraftigt..
Har varit hos Lucas och kollat på hachiko, söt sorglig hund älska. gick till hemköp för att köpa korv men kom hem 100 kr fattigare, oops. var en sväng till han igen men gick hem p.g.a torra linser och övertrötthet :)

taggar hemköp och redo för regnet!
det gick ju bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0