Stockholmsresan

Har fått bo hos våra kompisar i älta i två dagar, så vi slapp betala nåt hotell haha. rätt så smart ju, och deras hus är så stort så det blev typ samma sak. mamma och jag har gjort lite allt möjligt, gått på nå museum hon ville visa och fikat och sånna trevligheter. bra rea i sthlm, hitta en troja för 40 kr.. jajaa nu ska jag iväg till västerås för pojkvännens släkt ska ha partaj! ska kolla på mitt nya kusinbarn Ebba på vägen, japp min kusin har fått en liten bebis! så himla kul :D

åkte förbi skarpnäck på väg till älta<3 (där jag växte upp), dom måste haft överskott på rött tegel när det byggdes..
mamzor
en utställning på fotografiska muséet, nån kines som gömde sig i alla sina bilder, hahahah
kul kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0