Won't let you fade into darkness

Min kusin och hans tjej är här och det är så trevlans! har väl bara gluttat film hela kvällen och natten, gick nyss och la mig faktiskt efter lite south parktittande. det är ju kul....... inte tyckt det förut. K. ska bli så skönt att sova ut idag efter att ha gått upp 8 igår. seriöst inte gjort så sen jag slutade skolan, fyusch! Mina inre nattugglekrafter sa strängt emot, skaru ha bråk!? hade typ frossa sen jag badade och hade det i fortsatta 5 timmar, frös frös. inte skönt nånstans. vi lever i en kall värld, i ett kallt hus, och nu ska jag sova i en iskall källare. sängen blev tagen ifrån mig utan delad vårdnad..

bara trams, well haters gonna hate <3
Avicii – Fade Into Darkness - Vocal Radio Mix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0