2011

Inget år förut har gått så snabbt som det här har gjort, ändå har det hänt så mycket. det har varit det roligaste året på länge om jag tänker tillbaka. inte så lätt att komma ihåg allt men några saker har betytt väldigt mycket. Peace & Love där jag upplevde den bästa konserten någonsin, det var också en av dom roligaste veckorna på året. kbry med jenny och manman ♥ blev tillsammans med lucas, första riktiga pojkvännen. hade några jättefina månader och är så glad för dom, gled dock över till vänner igen :)

Har också insett vilken underbar klass jag har och att jag valt precis rätt. mina vänner gör skoldagarna mer än uthärdliga och får mig att skratta varje jävla dag. är rädd för att det ska gå för fort och att jag inte kommer hinna med, men ska verkligen försöka uppskatta resten av åren och ta vara på tiden. KG10 ♥

2012 får gärna bli lika bra, och jag vill bli ännu bättre. alla soffpotatisdagar måste minskas och ska fan börja träna. men mitt enda löfte är att fylla 18, det ska jag väl klara? gott nytt år folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0