Kaffe koppar

Idag slutade jag 11, men blev kvar i skolan till kl 6. varför? jo men jag och min grupp filmade till vår musikvideo, (som handlar om vår kära cafeteria, kaffe koppar). gick jättesnabbt och bra. sen ska det ALLTID vara massa strul med datorer och kameror. så vi bytte dator fyra gånger(!) och när det inte funkade bytte vi kamera, gick bättre då. allt det tog kanske över två timmar, så när jag var klar med själva redigeringen var klockan 6..

snart bär det av till hemköp för att köpa middag, sen sover nog nyanmissen hos mig :) mysigt!

har inte haft tofs i skolan på låt mig se... 8 år. senast jag minns var i 3:an. känner mig bara så obekväm :p
SUPER-REGISSÖREN

detta är min pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0