Pepparkakor @ mormor

Ja.. hade inget att göra den här lördagen så jag följde med till mormor för att baka pepparkakor. har varit en tradition sen jag var liten men har slutat med den på sista tiden, nu kom den tydligen igen. vi lyssnar alltid på samma julskiva haha, kan alla låtar utantill.. det var en mysig start på min lilla dag.

När jag kom hem spelade jag lite iSketch. mitt nya intresse: http://www.isketch.net/isketch.shtml
beroende förfan, skaffat nya vänner och allting.. ååå sen smsa ewe och vi drog iväg till henne för lite Bert. gjorde ett stopp vid macken såklaart, fixade lördagsfettet.
BERT MÅSTE VARA DET SJUKASTE OCH ROLIGASTE SOM FINNS I HELA VÄRLDEN.
skrattar ju ihjäl sig genom alla avsnitt, humorn ligger fan på topp!

söt man kan va ibland
aa..
bagarn

Kommentarer
Postat av: Giraff

Det vore gulligt om du kan göra en pepparkaksgiraff till mig? :) Jag står för mjöl och frakt :)

2011-12-05 @ 00:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0